Helvete

Ja, jag ber om ursäkt. Låg nivå, onödigt, menat vid tillfälle i ilska och i kommunikation med andra, jag  hade glömt bort inlägget. Förlåt. Jag är ful i mun och jävligt överrreagerande, jag är en skit på flera plan och borde hålla min fula trut och mina slintande fingrar i ordning. Jag skäms som fan.

I stundens hetta, och i all turbulens. Det är pinsamt, jag borde tänkt mig för, men precis som vanligt så är jag plump och taskig. Jag skäms för mina formuleringar.



Och barnmorskebesöket gick inget bra idag. Alls.

Så just nu... förlåt klassen. Vi ses förmodligen inte mer på grund av olika orsaker. Jag önskar er lycka till under den fortsatta terminen och i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hörru, har du inte klämt ut den där ungen snart?

2008-04-24 @ 13:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0