I did it!

Tisdagen den tjugondenågonting, posten kom tidigare än vanligt.

Och! Alltså! Jag skrev ta mig fan VG på hela skiten! Jag lyckades vara gravid, föda barn, göda barn och skriva stora sluttentan med VÄL GODKÄNT resultat! Självinsikten är uppenbarligen inte god, men fy fan alltså, jag är chockad och totalt jävla överlycklig! Jag har inga rester att göra, jag kan slänga böckerna åt helvete, nu ska Pelle och jag vara hemma ända tills december! Helt fantastiskt! Jag är jävligt stolt och imponerad över mig själv och lite generad över lärarresponsen. Taxen har gjort det med råge! Åh!

Nu ska vi packa det sista, Pellen och jag. Vi åker till Stora Hult, och tar inte med oss en enda jävla kursbok! Däremot skönlitteratur, solkräm (man får väl vara optimist) och det fula babygymet som är Pelles stora favorit för tillfället. Joakim kommer efter ikväll, sen flyttar vi upp på riktigt för ett tag. Mindre dator, mer umgänge, massor av ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0