Hej Julia:

Okej, gott folk, valrossen rapporterar sig själv:
image243
30 veckor, några fler att att avverka. Jag gråter våta drömmar om vanliga byxor.

Och för övrigt? Ja, jag borde plugga mer än vad jag gör. Joakim är dålig, och bankjuristen skulle ha 2500 spänn för skrivande av testamente. Vilket jävla skämt! Kan du glömma, gubbe. Vi får väl hoppas att jag inte dör då, för gifter oss gör vi icke.

image244

Lite helgpyssel, tryckte en Svenska Akademien-body. Länge leve textilfärd och pysselskalpell! Tips på andra motiv? Överrraskande nog är det randigt eller enfärgat som gäller här. Någon äcklig Nalle Puh kommer inte över tröskeln. Förstår inte varför man måste kladda ner sina stackars barn med kulturimperialistiskt skit av dålig kvalitet. Nalle Puh-tavlor i barnrummet? Glöm det. Länge leve unisexkollektioner och snygga färger. Babyblått eller dito rosa går fetbort. För att inte tala om volanger, rosetter, spetsar... iäk! Ja, jag tinar väl en smula, men för tillfället skulle jag kunna fontänspy på alla fula kläder och grejer.

Okej, åter till uppsatsskrivandet.

Camilla: när kommer du ner till Skåne egentligen? vad fan är Norrland mot härligt skånskt pissregn? va?

För övrigt har vi fått en diskmaskin av en av föräldrarnas rika grannar. Det förstår väl vem som helst att renoverar man köket så byter man ut samtliga vitvaror, oavsett åldern på dem. ; ) Så: treårig diskmaskin, välkommen till familjen Olsson-Sandsborg! Du är så jävla välkommen så du anar inte.

Kommentarer
Postat av: malin

tjuckis!

2008-03-03 @ 11:13:45
Postat av: Emma

Buhu! : ( Och värre lär det bli!

2008-03-03 @ 13:47:30
Postat av: Julia

hahaha! Den är ju ovanligt klädsam. Fast jag förstår ju varför du längtar efter vanliga byxor... Men ärligt, så hemskt stor är du ju inte.

2008-03-03 @ 14:21:47
URL: http://babyhasatemper.blogg.se
Postat av: camilla

jag kommer jag kommer! du får gärna gå ett par veckor över tiden, som det ser ut nu tar vi examen den 5 juni, så jag lär dimpa ner nån dag efter det. tänka sig att du med största sannolikhet är värsta mamman då! helt sanslöst

2008-03-12 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0