Little lights

image256

image257

image258

Fina Sara hälsade på och konverserade skrutt och mig!

Förresten! Pelle heter han - och nej, inte Per, eller Pär på riktigt. Utan Pelle. De andra namnen är inte bestämda. Vi har fortfarande lite tid på oss. Pelle plutt, som inte är så pluttig längre, nästan 4 kilo och 56 lång! Det ni!

Inatt blir första natten vi testar ifall skrutt vill sova i spjälsängen. Sömnen är det sådär med för oss alla tre, och kanske kommer han till ro i egen säng och kan sova mer än två timmar i stöten. Vi får se, vi får se...

Imorgon ska jag till malmö och träffa Vilde och Hannah! Tjoho, det där parkhänget som vi planerat så länge blir av! Lite folköl, lite musik, mycket bebisprat förmodligen, förhoppningsvis solsken! Härligt. Väntar på att nya bärsjalen skall dimpa ner i brevlådan (nå, avin då) för den jag har är helvetiskt varm.

Men annars - lilla skrutten, lilla familjen, vi mår så bra, allt är så fint, jag pluggar lite i egen takt och skriver så smått på hemtentan. Kanske får jag in den, kanske inte. Nu ska jag i vilket fall gå och lägga mig. Eller, servera kvällsmålet till unge Chefen först. Och hoppas på att han inte är hungrig förrän vid tre nästa gång...

Lev väl där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0