Snart.

På Valborgsmässoafton kommer skrutten, och jag är kräknervös men samtidigt så förväntansfull. Vi planerar vår sista lördag som fria, oberoende sunkpartners och ser med skräckblandad förtjusning fram emot det som kommer. Mardrömmarna är många, vi tvättar och städar och jag försöker dra i det sista obligatoriska. Joakim jobbar måndag också, sen är det vi två, sen vi tre. Hade jag fått välja hade du fått ta dig ut rätt väg, lilla skrutt, men nu är saker som de är. Ångest just nu är den tappade aptiten, hade behövt göda det lilla livet nu på slutspurten. Uträknat är det en liten, liten skrutt, och nu blir det ju två veckor tidigare än beräknat, dessutom.

Jag hoppas så att allt kommer att gå vägen.

Cykla till affären?

Kommentarer
Postat av: Julia

Wow! Jag håller tummarna, och det kommer gå skitfint!

2008-04-26 @ 22:33:14
Postat av: Julia

Lycka till imorn nu då, Taxen!

2008-04-29 @ 22:59:22
Postat av: Magnus

Hur gick det? Det måste kännas så overkligt.

2008-05-02 @ 01:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0