Bummer summer

93702-56

I morgon börjar jag skolan igen. Uppriktigt sagt känns det sådär.

Spelningen med Britta Persson, Kristofer Åström, Per Nordmark och dragspelskillen var underbar! Jättehäftigt, Rumett är ju fantastiskt ur spelningssynpunkt. Britta ser ärligt talat rätt bortkommen ut, men när hon öppnar munnen - oj! Joakim fick en tröja och vi köpte skivan. Jag smög upp med min åtta år gamla Åström-singel och fick den signerad av the man himself efter spelningen. Kände mig som en fjortonåring på autografjakt, men... Både Old man's meadow och Connected betyder mycket.

Förutom detta fika med Linn i Lund. Två års uppdatering, långfika på Arimans och sedan en runda på stan. Jag har åter belastat kontot just bara därför att jag har råd än så länge. Köpte en fin axelremsväska i gult och grönt för lite för mycket pengar - oumbärligt inför den långa höst som väntar. Jag har mutat mig själv med produkter för lite för mycket pengar just för att få höstterminen att verka lite mer spännande. Ja jösses.

Betapet går inget vidare, jag som varit uppe i 2400 i rating är numera under 2000. Det är crap skall ni veta.

I går var jag för övrigt inne i ett möbelvaruhus i Halmstad. De hade mycket snygga framför allt danska kreationer i varierande prisklass. En soffa för 90 000, tilltalar det? Stället hade reception och snygg stentrappa upp till andra våningen.

Nej, om ni ursäktar, jag skall gå och gapskratta/fontänkräkas åt Lina Rosing på tv. Kvinnan måste ju för fan kunna kandidera till jordens mest korkade brud. Det finns över huvud taget inget charmigt eller trevligt över henne, hon är helt enkelt... ja jisses! Jag föraktar henne mer än vad jag tycker synd om henne. Hör jag henne påpeka en gång till att hon har levt i samhället, blivit våldtagen och står på de svagas sida så skriker jag! Fy fan rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0