Fascination street

Ja kära nån.

Här sitter jag, utsövd och belåtet tuggande på en onyttig vetebulle. Gårdagen var guld guld guld!
Skjuts ner till Malmö med snälla Sophia och hennes snälla sambo och en snäll kamrat till de båda. Promenad för sambon och mig från Annelund till Triangeln, sedan till Möllan för falafel. Jag rapar fortfarande vitlök! Därefter en öl på Golden, vidare en promenad via en rondell där sambon drack whisky ur bekants flaska till KB där svetten redan rann. Och värre skulle det bli. Vilket drag, det var helt fantastiskt, viljet jäkla liveband! Let's go Murphys! Publikkontakten, svetten, crowdsurfande... Wow! Jag köpte en grön hoodie och fick en nyckelring av älskling. Strax efter tolv kallade Sophias sambo mig satkärring och bjöd i samma veva hem oss på biff (!). Haha, roligt! Sista tåget ett - tack snälla Skånetrafiken/Banverket för att det inte är som förr då sista avgång var strax innan midnatt. Vi tänkte egentligen ta bussen till stationen men det blev en promenad istället. Väl i Landskrona väntade en buss som tog oss nära nog hem. Härligt! I säng vid två. Att sedan klockan ringde klockan sex för sambons räkning har jag bara ett svagt minne av. Länge leve lediga dagar, speciellt då de är tursamt inlagda. Hoppas Sophia med vänner inte ligger kvar på gatan där vi lämnade dem. Igen; tack för skjuts och sällskap Sophia, du får bensinpengar på torsdag!


nu knullar grannarna så att taket skakar. Vilken satans falsettröst hon har den tjejen, det märker man inte då man hälsar på henne och hunden ute. Ja jösses.

I går vann för övrigt Sophia stort över mig i Yatzy. Med andra ord, hade jag inte haft ledigt idag så hade jag fått ta mig tiden fri att öva. För så här kan vi inte ha det! Sen var det förvisso bara en enda match - jag vet nog hur statistiken sett ut ifall vi fått fortsätta... Revanch på torsdag!

Vännen i Israel var för övrigt inte i Israel. Hon kommer hem och det visar sig att hon tågluffat istället. Tough shit, smart val tycker jag. Men alltså... eh, nä, skit i det.

93702-23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0