Fell into the well

Imaginär gröt innanför pannbenet. Jag kan inte komma fram till vad jag är sugen på. Varken i aktivitets- eller matväg. Har inte lust att ta på mig kläder, vill inte heller beställa kurslitteratur. Magen kurrar vilket inte är konstigt alls; har inte inmundigat varesig frukost eller lunch. Slött, grått, när skall du lära dig att förvalta din fritid, Taxen?

Jag har tagit på mig ett par byxor! Självdisciplin!

Jag har klippdockeoutfit på mig sedan innan kan tilläggas.

Nu har jag ett linne på mig också!

Måste man ha strumpor? Det beror på ifall jag skall gå ut. Skall jag det?

Ja, man kanske skulle ta och gå ut en sväng?

Här är lite kyligt.

Kanske en hoodtröja?

Jag har 1200 minus på kortkrediten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0