Yeah, oh that's nice

Lilla onsdagen, det är allt dags att avrunda nu va?

Halmstad och åter. Inköpta kollegieblock och pennor. Pizza, moster och canasta. Jag vann, två rundor. Utskälld för att kantarellagen råkade hällas ut i vasken men firad på födelsedagen med tre ljuslyktor från Åhlens. Ja, födelsedagen var i början av juli men mostern glömde. "Och förresten är väl du för stor för sånt? (paket)" - Hur kan hon säga så?

I morgon, mina damer och herrar, spelar Britta Persson och Kristofer Åström i Helsingborg. Sist vi såg Kristofer var då han minglade med oss efter tivolispelningen och skrev "Hello, hello my little pony" på min biljett. Jag älskar honom. Eller, nåja, nu skall vi inte ta i med storbyxorna. Men vad är en höst utan honom? Spelningen i morgon är dessutom gratis. Lycka i en liten box.

På lördag skall jag dricka alkohol med Sophia! Mingligt värre och mycket angenämt förhoppningsvis.

Ingen bra bloggdag idag. Jag är för trött. Förlåt mig. Och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0