Aint Going Nowhere

Jag önskar er alla en fröjdefull jul! Jobbar tre timmar till, sedan hem till strumpebyxor och klänning. Vidare eftermiddag och afton hos Tjocksmocks familj. Härligt! Juldagen kommer att spenderas i Lund med mostern och något decimerad familj på grund av systerns utlandsvistelse. Sedan härligt barhäng med tre av de snyggaste och mest fantastiska brudarna på jorden - Sara, Anna och Laila. Anna, välkommen hem från Barcelona din mupp, jag längtar efter att få träffa dig!

Och som en julklapp till oss alla:
http://www.youtube.com/watch?v=LZJgKP_On9A

På återseende!

Ja, alltså, GOD JUL! Jag skall kränga brysselkål och rotsakslåda och Janssons utan fishyfishy tills jag spricker! Dessutom skall jag bannemej ha den där vita pralinen i Alladinasken. Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0