Time for heroes

DU HETER: Emma Sofia
OCH KALLAS: taxen
FÖDD: i Ängelholm
STJÄRNTECKEN: kräfta
HÅRFÄRG: dassigt vinterblond
ÖGONFÄRG: gråblå
VEM ÄR DIN BÄSTA VÄN: Joakim 
VEM ÄR DIN VÄRSTA VÄN: va?
HUR SER DITT HÅR UT:  kort
FAVORITSYSSELSÄTTNING: rita, sova, baka, prata 
VEM AV DINA FÖRÄLDRAR FÖREDRAR DU: väljer båda, de är guld!
HUR MÅR DU JUST NU: bra!
VEM HAR TAGIT ROLIGAST FOTON PÅ DIG: fråga inte, jag vill inte se dom
VEM LITAR DU PÅ MEST: Joakim
VAR HAR DU ONT: ingenstans just nu
VEM SOV DU SENAST ÖVER HOS: hos mina föräldrar kanske
SOV NI I SAMMA SÄNG: nä vet du vad!
TYCKER DU OM DIG SJÄLV: ibland
VAD VILL DU GÖRA NU: vinna en miljon
VAD GÖR DU NU: försöker komma loss, skall till Malmö och träffa Hanna
GODASTE CHIPSEN: lantchips
VILKEN ÄR DIN SKUMMASTE FYLLA: Roskilde 2001 
NÄMN EN HÄNDELSE DU SKRATTAR ÅT BARA DU TÄNKER PÅ DEN: hahaha, det måste vara när Joakim... hahaha!
SPYTT PÅ EN VÄGG: Ja, hemma hos Sebastian i åttonde klass.
SAGT NEJ TILL ETT SAMLAG: ja
HÅNGLAT MED NÅN AV SAMMA KÖN: ja
SNOTT NÅGONS MOBILTELEFON: nej, men hittat en på gatan 
VARIT MEDVETSLÖS: nej
SPYTT I EN KRUKVÄXT: ja
RENSAT EN FISK: nej
SKJUTIT EN ÄLG: nej
HÅNGLAT MED NÅN RIKTIGT FUL: såklart
GJORT NÅTT RIKTIGT DUMT: jajemen
GJORT NÅTT DU ÅNGRAR: ja
VARIT FULL PÅ JULAFTON: nej
SLAGIT SÖNDER EN TV: nej
HÄVDAT ATT KVINNOR INTE KAN KÖRA BIL: hallå? Look at me?
VARIT GRAVID: nej
ÅKT AMBULANS: nej
ÅKT IN PÅ AKUTEN: ja
NÅGRA ÄRR: ja
GJORT NÅGOT OLAGLIGT: inga allvarliga grejor
GILLAT TAKE THAT: haha, ja!
FÄRGAT HÅRET BLONT: nä, eller jo, blondare någon gång 
FÅTT DIN MAMMA ATT GRÅTA: ja
BLIVIT POLISANMÄLD: nej
SPYTT AV DÅLIG MAT: ja, i Brasilien
LJUGIT UNDER DET HÄR TESTET: vad är egentligen sanningen? Hehe
SENASTE INKÖP: en knäckemacka i en automat på Lärarhögskolan
KALL FAVORITDRICKA: vatten eller öl
VARM FAVORITDRICKA: te 
ALKOHOLHALTIG FAVORITDRICKA: öl
SNÄLLAST DENNA VECKA: joakims mamma
SAKNAR DU NÅGON NU?: alltid
HUR OFTA LOGGAR DU IN PÅ SKUNK?: ytterst sällan nu för tiden
GILLAR DU DOKUMENTÄRER?: ja
NÄR FIKADE DU SENAST?: förra veckan
NÅGOT JAG STÖR MIG PÅ: Linda Rosing och Skånetrafiken
JAG FÅR ONT I MAGEN: aldrig
SENASTE SEDDA FILMEN: nån dassig tv-film 
TIVOLI ELLER DJURPARK: tivoli
FAVORITSÄLLSKAPSSPEL: alfapet, tp
FÖRSTA JOBBET: reklamutdelare, jultidningsförsäljare, potatisplockare
VAD HÄNDER IKVÄLL? så långt har jag inte kommit
HEMMA ELLER BORTA? hemma
BIO ELLER VIDEO? video
HUNGRIG ELLER TÖRSTIG? törstig
TREAN, FEMMAN, Z-TV ELLER PUBLIC SERVICE? Ingen favorit, lite av varje
FOTBOLL ELLER HOCKEY? fotboll
RÖTT ELLER VITT VIN? jag dricker inte vin
HUND ELLER KATT? hund
PLUGGA ELLER JOBBA? plugga, sen jobba
NAKEN ELLER PÅKLÄDD? naken
NIRVANA ELLER RHCP? nirvana
LONDON ELLER NEW YORK? eftersom jag inte varit i N.Y så London 
FOTBOLLS-VM ELLER ROSKILDE? Roskilde
ROCKSTAR ELLER MOVIESTAR? inget av det tack
TIO MILJONER I CASH ELLER DÖDA VALFRI UTAN ÅTAL? tio miljoner - konstig fråga
ARG ELLER LEDSEN? ledsen
SY ELLER SNICKRA? sy
BLIND ELLER DÖV? snälla inget av det
DANMARK ELLER NORGE? Danmark
TEATER ELLER FILM? film
NYÅR ELLER MIDSOMMAR? midsommar
ÖL ELLER SPRIT? öl
SAFT ELLER LÄSK? inget av det
DU ELLER JAG? jag!


Ja, jag skolkar. Endast lussebulle i magen, skall dricka lite vatten tror jag. Och snyta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0