What a waster

varför är vissa människor så jävla välvårdade? Hur orkar de? Varför? Sunk i lagom dos är så befriande.

Varför kan folk inte lära sig använda de/dem på ett riktigt sätt? Idag; ambitiös elev redovisar i power point inför 100 elever. Stavar gamla gammla och felanvänder dem frekvent. Denna kvinna uppfostrar inom ett år just dina ungar och lär DEM skriva.

I år blir det ingen julgran. Eftersom det inte har frusit ute så kan ni bara gissa hur mycket djur och skit och mög det är bland barren. No way. Det räcker med silverfiskarna vi har här.

Barret skall jag klippa i morgon klockan fem.

Min största sorg just nu är avsaknaden av 240 kronor. Jag vill så helvetes gärna se Moneybrother i morgon. Buhu! Jävlar.

Det irriterar mig att en som lagar t.ex. hissar tjänar 35 000 i månaden medan en annan kommer att ha en ingångslön på 15 000 mindre. Länge leve offentlig anställning inom kvinnodominerat yrke.

Ja, lite dåligt humör är jag på.

Men träningen gick fint som fan, inga sänkta vikter och en halvtimmes kondition. Patetiska pubertala tankegångar rörande min vikt har resulterat i att jag måste äta ännu mer och bättre. Tappade kilon är förvisso trevligt men jag fryser så förbannat, jag behöver fodras lite.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Gooa du! Kan vi inte hitta på nåt snart? Jag har Emma-abstinens! På onsdag åker vi till norrland igen (som ni skåningar så gärna vill tro att allt ovanför Göteborg är!) och sen kommer vi inte tillbaka förrän efter nyår. Alltså; en dejt meddetsamma! Love, puss

2006-12-15 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0