Excuse me while I break my own heart tonight




Jag tycker mycket är tråkigt idag... Bitchtaxen från sin sämsta sida. Såhär är det, så här känns det:

Mailen är tom. Sneakersnstuff svarar inte.

Karin vill träna efter sju och inte nu. Jag vill få det gjort.

Alla läser här men ingen skriver och jag gör precis samma sak hos alla andra.

Disken är odiskad och hånflinar åt mig när jag närmar mig.

Grammatikövningarna... Buhu!

Sambon fick akutåka till Helsingborg för att köpa Helosansalva till tatueringen.

Relationen till mat och mig själv är något krystad.

Jag är ful, uttråkad och lat. Inga fina egenskaper.

Vad fan! Det blir bättre, det är redan mer än bra. Jag måste bara skärpa mig och fokusera.



Se där! Kompromiss vad gäller träningen, sticker iväg nu. Det känns alltid bättre efter fysisk träning. Tror det blir styrka ikväll, sedan bastu.


93702-62
Vad bölar du för? Vänta tills du blir stor och får riktiga problem! muttrar tasktaxen.

Kommentarer
Postat av: sophia

Hej du! Är sympati-lat, ful och tråkig med dig..:) Hoppas Helosanproblemet löste sig! Nu ska jag röka, walk doggies o hämta baby på jobbet, ha det bra. Kram!

2006-09-05 @ 21:19:44
URL: http://minimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0