Middle school frown

Snacka om aktiv lördag! Jag gick upp åtta, var på Nautilus nio, fixade åtta kilometer på en timme och var alltså färdig strax efter tio. Inom affären för att handla bröd, därefter panikpackande, fyllande av termos och på cykeln igen. Sara väntade in mig och halv tolv satt vi på ytterdäck och såg Landskrona blekna i fjärran. Mot Ven!

Lite regn, väldigt disigt, mycket danskar. Vi köpte färsk durumpasta med oss hem. Korsade ön, läste lite på gravstenarna vid St. Ibbs kyrka, sedan tillbaka. alltså dryga halvmilen i ytterligare motion. Sömnigt värre på båten hem.

Och nu väntar Sophia på mitt besök. Tjocksmock passar Julia ikväll och jag... borde komma loss. Tillfreds om än lite sömnig. Bokpaketet är uthämtat och jag längtar efter att få slänga mig i soffan. Men det är fjärran. Regnsöndag, i morgon, tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0