Who by fire

Prick klockan tolv skall jag dra igång pluggandet. Tre minuter kvar.

Vaknade redan åtta, läste tidningen, drack te och kämpade sedan i två timmar för att få liv i tjocksmock. Lyckades till slut och fick med honom ut på en promenad i det fantastiska vädret. Konsumbesök och köp av onyttig frukost samt rotmos och keso. Kroppen värker efter träningen igår och huvudet dunkar en aning. Igår fick jag en knappnål i foten.

Time out, dags att plugga, på återseende!


Och åter! Dagens nyheter alla kategorier måste vara att Annika Lantz son botats med losec, att Idol-Villes skinn bara hänger och att prins Harry kastat in rökbomber i ett tält. Intresseklubben antecknar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe sicken disciplin! Själv har jag suttit hela helgen med min skola bara för at tjag inte gjort nått under veckan. Å andra sidan kan jag skylla på att mina böcker inte levererats tidigare heller.... Känns bra med undanflykter ^^

2006-09-24 @ 21:58:46
URL: http://mmiixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0