fulast.se

skulle jag nog kalla sidan om jag fick välja.

och skådespelerskan ja... det är hemskt sorgligt. Sitter nere i Malmö och kommer inte loss med uppsatsen.

Vad ger man en mor som fyller femtio? Kvinnan vill ha golfklubbor men där går väl ändå gränsen. Systern åker till Skottland inom kort så tiden är knapp.

Jag skulle uppskatta ifall fryntliga mödrar hade skött blöjbyten på gapande spädbarn någon annan stans än i datorsalar. Nu osar här av jag vet precis vad och trumhinnorna svider.

Nu är det någonting annat som det kjoltygsbeklädda barnet är missnöjt med. Herregud vilken gaphals! Jag hade inte heller velat ligga i en vagn i fem timmar. Stackars unge.

Nä, om man skulle ta och åka hem, va? Slinka in på ICA, va? Belasta kortkrediten, va?
(nu säger den fryntliga modern att de helst ska vara klara innan fem. JA TACK!)
(Nu är det blöjbyte igen - åh NEJ!)
Ja, alltså, var var jag, om man skulle ta och åka hem, va. Om en timme börjar Sjunde himeln och det hinner jag ju inte med.

Nä, jag har inget emot spädbarn. De är hemskt söta, jag vill bara välja umgänget  med dem själv.

Researchen på snyggast.se ger en kalla kårar och ångestrelaterade syndrom.

Hem, eller? Njäe. Där får jag ju ingenting gjort. Som om jag skulle få det här, alltså.


-

Jag är hemma. Gnällig och jävlig, för mycket kommersiellt dravel kring hela den här dagen. Skånetrafiken kunde sett till så att tåget var i tid istället för att ge bort en massa fula plasthjärtan tillverkade av något stackars kinesiskt barn. Okej, förlåt, vad snällt. Ett plasthjärta, precis vad jag alltid önskat mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Promenix låter fantastiskt! När vädret tillåter? Höras i helgen kanske? Jag är gräsänka. Puss

2007-02-14 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0