Heart and soul

Fredagsfnittret infinner sig - jag älskar ledighet! Sen är jag förvisso inte ledig, uppsatsen skall hjälpas på fötter... Men jag tror bestämt att det får vänta till i morgon.

Jag drömmer våta drömmar om ljumma vindar, ljusa kvällar och om cykelluft som inte smärtar luftrören. Tänk om våren vore på väg! Det dröjer, det dröjer, det dröjer...

Wilco. Åh.

Lönt det här, va. Nu slänger jag mig i soffan med Sydsvenskans fredagskorsord. Jag tror bestämt att det är lite skidåkade på gång också. Tjocksmock ligger i badet med tidning och fredagsöl. Så brukade min pappa också göra då jag var liten, slänga sig i badet med en öl.

Nä, det här var mest skräp. För ovanlighetens skull, eller inte. 600 bilder väntar på att lämnas in till framkallning. Vilken tur att jag fixat sommarjobb redan.

God start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0