Heavy metal drummer

Jag är ledsen, det har varit så hemskt mycket, och är fortfarande. Som kompensation bjuder jag på en kavalkad av de senaste månadernas bildfavoriter:

Snyggast i backen

Det har sytts och pysslats och knåpats och svurits - nu är maskeraddräkterna klara! Ovan min tjocksmock - helt klart snyggast i backen! Parbilder utlovas de närmsta dagarna - Tuborg Grön hjärta Carlsberg för evigt!

93702-111

Det inmundigades öl på Tycho tillsammans med Sophia och en trevlig maria (?) för ett tag sedan.

93702-110

Världen var vacker en tidig morgon i Lund i väntan på bussen.

93702-109

93702-108

I Malmö fann vi i julas en pittögd tomtemora. Tänk att ha henne på spiselkransen - man kan få mardrömmar för mindre!

93702-107 

På malmö Centralstation fick människor ge löften inför det nya årets antågande. Jag håller tummarna för ovanstående.


Nu väntar lite mat. Önskar mig klara tankar och en rolig kväll. Framtiden, framtiden, hur reder vi ut det här?



Sara och jag besökte Citygross här i Landskrona i veckan. Då vi passerade larmbågarna tjöt larmet. Pinsamt, men vakten var förstående och då vi visat väskorna fick vi gå. När vi sen skulle ut hände samma sak, men det var bara att vinka till personalen och säga att vi redan pratat med vakten. Leende vinkade de iväg oss. Vad är oddsen för att det skulle gå så smidigt ifall vi sett anorlunda ut? Tvivlar på att en tonårskille eller invandrarkvinna hade kommit så lätt undan. Hej världen, du är så förutsägbar.

Idag blir Sara lundabo på riktigt. Spännande!

Det är dags att sy fast kapsylerna. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0