Bara ett fån gör så mot sig själv

För fyrtio minuter sedan tog resten av den här skitgruppen paus. Jag är kvar och vaktar väskor, kan inte röra mig ur fläcken. Jag är kissnödig. Skit också. Jävla kattkvinnan.

Kvällsmat? Vid tio i kväll. Gruppen straffar mig för att jag inte har möjlighet att komma till malmö i morgon. Alltså får jag sitta här. Effektiv arbetstid, någon? Vilka var det som förespråkade femtonminutersraster före jul? Åååååh!

Nu kissar jag snart på mig.

Jag hatar det här.

Hahaha! Helene (Kattkvinnan)= Vidriga Drygisen. Tack, Sophia, för tipset!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad skönt att höra att man inte är ensamast i världen av ens tankar vad gäller pluggandet! ;)
Gymnasielärare i svenska är väl det jag siktar eller siktade på. Vilka är dina ämnen + ålder? Jag har svårt för att bestämma mig. Det andra ämnet är jag inte 100 på, men det lutar åt historia. Det är långt kvar innan jag kommer dit så det hinner säkert ändras mer än en gång. Lycka till med studierna =)

2007-01-12 @ 20:00:17
URL: http://babyhasatemper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0