Monkey gone to heaven

Det rullar på va. Jag har tagit igen förra veckans brist på sömn genom att sova på soffan, sova på tåget samt sova länge på morgnarna. Nu är jag nog i balans.

Kyligt ute. Jag har bytt grupp i skolan, Kattkvinnan vet inte om det än men jag har blivit barmhärtighetsadopterad av en annan grupp. Länge leve, hipp hipp hurra!

Maskeraddräkterna blir nog succé. Vi skrattar åtminstone åt varandra. Detaljsömnad på onsdag kväll hemma hos min ömma moder, sedan klart!

Studentekonomin gjorde mig nödd och tvungen att ta med en glasburk filmjölk till skolan. Roade kamraterna men vad gör man. Stannade dessutom till fyra, det är starkt jobbat!

Tentan i lördags gick inte alls något vidare. Det är skit, men vad gör man? Satslösning är inte min grej.

Nuvarande kurs behandlar kulturbegreppet. Mycket intressant. Hyser goda förhoppningar om en disciplinerad vår.

Betapet - numera på engelska! Jag älskar betapet - det gör kanske du också? www.betapet.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0