Must have heard it wrong

Länge leve! Jag klarade omtentan med glans enligt ansvarig lärare! Jubel! Att jag alltid skall vara så förbannat negativ. Nå, nu har jag lagt den bakom mig. Underbart! Vilken lirare jag är... och jag som inte ens hade tänkt gå till skrivningstillfället så uppgiven jag var. Tjo!

Härligt. Solen skiner, magen kurrar. Blomkålen jag bar hem i går kväll upptäcktes vara rutten. Euroshoppersparrisen som fanns till försäljning hade bäst före-datum i december 2005. Det rycker upprepade gånger i mitt vänstra öga, kanske MS? maskeraddräkterna skall färdigställas och håret skall tvättas.

Utvecklingen mot ett övergripande dom istället för nuvarnade de/dem gör mig först kräkfärdig men sedan uppgiven. Jaja, vi säger väl så. Men jag kommer aldrig, aldrig att köpa va - vad, ja - jag, e - är, asså - alltså. Säger jag nu. Säger jag kanske inte om ett par år. Men nån måtta får det väl vara. Låter jag som en motstridig bakåtsträvare eller vad? Nej. men svenska språket är fantastiskt vackert i sin korrekthet. Slarv ger mig kalla kårar.

Fantastiskt vackert väder, sagt förut kanske, håret (en katastrof i storlek med det stundande inbördeskriget i Libanon) skall vaskas och sväras åt. Jag undrar hur kära herr Reimer skall reda ut det den här gången.

Eftersom min syster läser här känner jag mig en aning begränsad. Stora hemligheter är svåra för mig att hålla. Men, jag har fortfarande inte sagt ett ljud, och så får det förbli en stund till. Tids nog lär ni upptäcka vad som är i görningen. Vänta bara!

Och nej, jag har ingen bulle i ugnen. Bevare mig väl. Det tror jag inte i varje fall. Jag tänker ta mig en stor stark på Arimans i eftermiddag. Beware, down there!

Bulle! åh, inte helt fel, kanske en knäckemacka med tartex? Jag tror jag är allergisk emot kemiska tillsatser. Då är inte tartex någon bra idé. Igår gick det en dokumentär på dumburken som handlade om onani. Mycket intressant. Femmans program och dokumentärer är hemskt allmänbildande.

Snacka inte skräp om 7th heaven, Sophia! jag ser fram emot nästa säsong. I princip samtliga av avkommorna Camden väntar tvillingar med sina respektive. Jag tror bara att de hade haft mindre problem ifall de fått knulla av sig lite emellanåt innan de gifte sig. Det vet väl alla att ett trevligt parti älskog löser knutar och får en att tänka rationellt. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte; vadå hemlis! Jag vill veta hemlis, nu nu nu! Men sen kom jag på, att jag vet ju! Om det är det jag tror... Grattis till tentan Emma! Puss och kram!

2007-01-24 @ 21:29:52
Postat av: Anonym

Det var från Sara om det inte syntes.. tjing!

2007-01-24 @ 21:32:07
Postat av: Sophia

Emma, Emma, Emma... Du är min enda vapendragare när det gäller den svenska grammatiken. Kunde inte ha sagt det bättre själv! Hehe, men allvar? 7th heaven suger snase! Men det är dock beroendeframkallande ändå! :) Prom snart? Nu om inte snabbare? Jag ringer dig på fredag kanske? Ledig? love, puss!

2007-01-24 @ 22:54:55
URL: http://minimee.blogg.se
Postat av: Syster

Syster, syster -inte ska du hålla saker och ting hemligt för familjen. Säg nu, annars är era kära "öl-dräkter" illa ute.
god bless

2007-01-27 @ 12:48:16
Postat av: Taxen

Nähädu syster, en hemlis är en hemlis! Och du får inget veta! haha!

2007-01-27 @ 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0