The more you ignore me, the closer I get

Regnet slår inte mot rutan men väl mot parkeringen fem våningar ner. Pluggandet går inget vidare. Alls. Och då har jag ännu inte påbörjat den uppgift som går ut på att gå i d i a l o g med kurslitteraturen. Gud så... ååh.

Om fem minuter Nautilus med Karin, skall bara spotta ut tandkrämen först. Sedan torsdagsöl i Helsingborg. Alltså hamnar vi på plusminusnoll. Jag börjar lägga på mig igen.

Det handlar inte om medialt tryck så mycket som att det värsta jag vet är fett. Jag tycker det är så äckligt.

Vad mörkt det är ute. Jag vill åka på semester.

Måndag och tisdag 45 min gånger två av det roligaste just nu. Ha ha, jag kommer och tar er! Jag skall allt visa er!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu är jag tillbaka! Hehe, dåligt internet i skogen vettu! Haha, love!

2007-01-05 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0