Alllright

Det är onsdag och taxen kan numera titulera sig bostadsrättsinnehavare. Alla papper är skrivna, lån tecknade och medlemskap i föreningen beviljat. Alltså: Järnvägsgatan 61 - ny adress!

Och... idag skulle jag träffat Sara. Men på grund av personalbrist är jag nu inne på min tionde jobbtimme, och jobbar till tio i kväll. Sen upp i morgon bitti igen. Nå, det är okej, jag klarar mig.

Annars? Tja, jag vet inte. Joakim har fått jobb - fantastiskt roligt och coolt. Jag menar, sambo med tjänstebil? Vuxenpoäng. Jag tror förresten jag skall försöka hinna ringa honom nu. Har ett par minuter över.

Kommentarer
Postat av: camilla

yo! jag o laila kommer och våldgästar er på nya adressen på fredag om allt går som det ska! ska bli kul att svettas bland alla karnivalbesökare... ha det fint tills dess!

2007-07-04 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0