Älskade lediga kväll med påföljande lediga dag! Timo på helsingborgsfe

DSC00798.JPG
Älskade lediga kväll med påföljande lediga dag! Timo på helsingborgsfestivalen, kära anna och camilla och planer inför kräftskivan. Trettiofyra inplanerade deltagare - ta med tält, blötdjur och skydd mot sånt som kliar och svider. Timo smeker själen och öltältet gräver djupa spår i en plånbok som inte fylls förrän efter midnatt. Ibland leker livet och det lilla blir allt. Anders: har tänderna växt ut än? Hur är det med läppen? Utan ironi lider jag med dig. Vänner - vi hörs och ses, det regnar och vad tusan, gräsmattan svettas i extas.

Kommentarer
Postat av: camilla

fasen vad man kan se schleten ut då, festivallivet är hårt...men tack för en fin kväll

2007-07-27 @ 11:30:53
Postat av: Anna

Fint med Helsingborgsfestival. Hade ni kul? Jag tyckte det var synd att jag missade den i år. Det har jag aldrig trott att jag skulle tänka.

2007-07-30 @ 12:32:51
URL: http://option.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0