Go!

image192


Onsdagen har traskat dryga halvvägs. Jag tog en promenad till gamla lägenheten efter jobb för att hämta smutstvätt och cykel. En annan har ju liten tvättmaskin i badrummet. En annan hade dock glömt cykelnyckeln i fel byxficka. Så en annan hamnade istället framför datorn - poker, räkningsbetalande och snicksnack på det där messenger. Där fick en annan tillsänt sig det här:

http://www.myspace.com/lovehappinessband

Det är Anders, mina damer och herrar. Lyssna och bliv imponerade och hänförda! Jag är.


Nu kom Joakim hem. Han är krasslig och irriterad. How fun. Regnet hänger i luften. Morgondagens arbetspass blir dagen och inte kvällen, det känns fint. Det är sagt att Andreas kommer ner i morgon. Det är även sagt att vi bara är två personal inne under helgen. Någon kommer att gå på knäna. men även så går det att ta sig fram.

Och ja, alltså, det går inte att nå någon av oss på hemtelefonnumret. Ringer det här så ringer det just här och itne där och av flera orsaker uppehåller vi oss hellre på hundra kvadratmeter egen yta än i Landskronahems femtisju hyrda.

Och ja, alltså - tårta för att Camilla fyllt år, för att jag gjort det, Sophia också, och så prinsessan i veckan såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0