lite sådär känns det. Nån sorts vajsing i kroppen, sittande på h

DSC00789.JPG
lite sådär känns det. Nån sorts vajsing i kroppen, sittande på hållplats redan åtta. Hemåt från en fest där alla är glada, fulla singlar med all tid i världen. Känner mig som en kärring, nykter, sjuk och tradig. Jobb i morgon jag inte kan sjuka mig ifrån. Ledig på fredag. Bara sex dagar tills dess. Snart fem. Något partyanimal har jag förvisso aldrig varit. Kärringen på jobb tar knäcken på mig. Det går över, jag vet, men fan... Och nästa helg? Jobb. Vad annars?

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha, jag läste din kommentar snabbt och då lät den som en diss. Men jag antar att det inte var det, tråkigt att du jobbar så mycket. Men så är det ju varenda jävla sommar!

2007-07-23 @ 16:19:24
Postat av: Sara

Emma, du är inte en kärring! Du bara jobbar för mycket - du är ansvarstagande och lojal och det är inte många som är det. Därför får du ta all skit, inte rättvist. Glöm inte bort dig själv! Jobbet tar musten ur dig. Vi får se framemot kräftskivan, för då jobbar du väl inte? Kram!

2007-07-24 @ 15:54:00
URL: http://vergeetmijniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0