Gråtcravings

Läget är följande:
jag har störtbölat i över en timme. Orsak? Jag är så helvetes vansinnigt vidrigt sugen på gravlax med gravlaxsås. Jag hade (hulk) seriöst kunnat offra en tå för att få äta det. Men hej hopp, Livsmedelsverket vet bäst, de begränsar mitt liv och gör mig till ett ynkligt hulkande våp med mardrömslika cravings. Vad är det här egentligen? Va? Jag är inte sugen på NÅGONTING annat över huvud taget, vill inte ens dricka vatten, vill bara ha gravlax. Helvetes hormondimma, nu gråter jag igen.

Läge för lite frisk luft med andra ord. leta upp min kärastes(hulk)  halsduk, se om jag får på mig hans byxor (eller hur) och traska ut i hösten.

Klasträffen igår var för övrigt (hulk, hulk) över förväntan. Jätteroligt att träffa alla och umgås i normal situation. Om de bara inte hade serverat... laxrullar. Va? ödets ironi. Helvetes jälva (hulk) fan också!

Och det värsta av allt är att Joakim bara skrattar. Kan någon ta honom i nackskinnet? Va? Utsätt honom för veckor utan öl, whiskey och Marabous nonstopmjölkchoklad. Då ska vi se hur happy happy han är. Va!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå, jag har ett litet förslag. Om nu Camilla kommer ner till Skåne den 13:e så tycker jag vi tar lite julmys i LA nån dag i helgen därpå. Vad sägs om det? Jag tycker vi bokar det redan nu! Kram!

2007-11-12 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0