Banankaviar

Dagens äckligaste:

image211

Kaviar - som i sig själv är skitäckligt - smaksatt med... BANAN! Hur jävla snuskig får man lov att vara innan någon rycker in? Man får inte kissa på offentlig plats, alltså borde inte heller banankaviar få säljas. Jag känner hur illamåendet kommer svallandes. Fy fan! Uäää! Punkt.

Idag öppnade HM upp portarna i den lilla staden Landskrona. Elva var det sagt, åtta började barnvagnsmaffian köa. Därefter kom resten av stadens akivitetslösa. Löftet om tvåhundra kronors presentkort till de hundra första spred sig. Kravaller, skrik och gråt och Taxen på behörigt avstånd. Iakta spektaklet var nog. Tolv var det fortfarande kö för att få komma in i butiken - trots att presentkorten tog slut efter tre minuter. Hoho. Får ta och glo i butiken en annan dag, tror jag.

Joakims föräldrar åker till Grekland idag. Sweet! För dem. Här regnar det.

Motivationen är noll, sömnen rubbad, aptiten likaså. Tag sig i kragen!


Kommentarer
Postat av: Julia

Urk! Banan och kaviar? Fy fan va läskigt!

2007-09-20 @ 21:25:23
URL: http://babyhasatemper.blogg.se
Postat av: camilla

banan o kaviar låter som en osannolika kombo, men det skulle inte förvåna mig om just jag skulle digga skiten... jag brukar tycka om
äckliga saker. men som sagt, det låter för jävla rälit!

2007-09-21 @ 10:50:59
Postat av: Anna

Roligt med H&M.
Själv måste jag nog erkänna att den dagen H&M tar sitt till förnuft till fånga och öppnar en butik här i Australien så kommer jag att vara en av de där köande människorna.

2007-09-23 @ 14:47:21
URL: http://option.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0