Sunshine

Söndagslunk, allt är fortfarande fint som snus. Dagens funderingar rör att man ibland skulle kunna tro att telefonen är trasig, eller att endast de som fått mitt nummer det senaste året har kvar det. De som visat livstecken och intresse sedan skrutten kom är inte de man spontant skulle kunna vänta sig. Lever ni där ute? Jag antar att ni har fullt upp. Get used to it, morsan. Imorgon börjar joakim jobba igen. Linn 25 imorgon för övrigt - grattis grattis grattis!
Istället har det varit barnvagnspromenad med en nyfunnen, trevlig Charlotte, hejande på Hannah som nu äntligen är på förlossningen (hurra, snart kommer han!), några BVC-besök, en del lata dagar i J:s föräldrars trädgård, grillande, Stora Hult-utflykt, planering och omplanering, namnångest, funderingar i det lilla och det stora.

Somna nu, lillkillen, så att mamman kan plocka upp skolböckerna en timme eller två.

Kommentarer
Postat av: camilla

hej! hoppas att livet fortlöper fint med lillkillen! jag ser verkligen fram mot att komma hem om 3 veckor och få se underverket! ha det toppen!

2008-05-21 @ 18:36:06
Postat av: Anna

Ingen glömd inte, hur skulle det kunna gå?
Bara ångest över att fel saker kanske prioriteras.
Tråkiga prioriteringar som jobb och ekonomisk överlevnad när jag inget hellre skulle vilja än att se den nyblivna familjen.
Rara var inte arg på mig bara.

2008-05-26 @ 15:03:23
Postat av: Anna igen

...och hoppas allt är fint.
Attans vad jag är blödig, sorry.
Pussar

2008-05-26 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0