Pale as milk

Om jag lever? Njae, eller jo, det gör jag. Men projekten duggar tätt, kraven är skyhöga och orken tryter.

Tillbaka hos mina åttor, jag tycker hemskt mycket om dem. Jag lägger ribban för högt och tappar balansen ibland men vad fan, jag har tid på mig. Färdig lärare blir man dessutom aldrig.

I morgon skall Sara och jag lyssna till Jonas Hassen Khemiri på Helsingborgs stadsbibliotek. Snyggot! Grr!

Min parhäst har förmodligen hål i en visdomstand. Stackars tjocksmock!

Ikväll, klockan åtta, om Landskrona på Faktum. Tittar jag inte på, däremot på Anna Pihl. Jag, och stickningen.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Äääääntligen! Har saknat dig min lilla tuss! Kram!

2006-11-21 @ 15:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0