Nothing gives me pleasure like you do

93702-90

Åh, Ryan! Som  förut konstaterats; jag skulle aldrig kunna bli någon recensent. Jag är för lättlurad, sväljer för lätt, men... Åh! Fantastiskt! Över två timmars spelning, kunde blivit mer om inte skitKB brutit. Jag älskar Ryan. Näst efter tjocksmock såklart.

Gårdagen var fantastisk. Vi åt på Vegegården, en vegetarisk restaurang i Malmö. Rekommenderas starkt! Vegetarisk helgbuffé och friterade bananer. Som jag för övrigt hoppade över. Tjocksmock, som inte har någon botten, krängde glatt och rullade sedan därifrån.

Kb hade redan börjat släppa in då vi kom, länge leve. Med andra ord inga köer men väl mött Malin och Charlotta som för övrigt får kandidera till årets snällhetspris efter att ha kört vägen om Landskrona och släppt av oss mitt i natten. Inget sovande på tågstationen med andra ord! Hurra! Tusen tack!

Att få vakna i egen säng! Den fräknige har somnat om på min kudde, så typiskt! Jag slår vad om att han dreglar också.

Frukost!

Ååååååh, Ryan! Åååååååh!


-

Åtta kilometer, bra springmusik i lurarna, sedan bastu varvat med kalldusch. Mycket nöjd och belåten.

-

http://www.youtube.com/watch?v=HYnihTlVuzQ
nittiotal, nostalgi!

Kommentarer
Postat av: charles.

tack själv, för att du var underbar och hade biljetter över till oss! skulle vi inte sett ryan skulle malinski troligtvis gräva ner sig i en håla och stanna där tills han kommer till sverige nästa gång haha.

tack igen!

2006-10-15 @ 23:19:48
Postat av: Sophia

Emma Emma..... Nu är det dags!

2006-10-18 @ 16:30:59
Postat av: Anonym

Men lilla gumman, är det inte dags nu? Jag är såååå uttråkad! Vi måste dejta snart igen, med bagels och hela kitet! :) Träffade Joakim på Tycho i fredags också, har han sagt det? Fy skäms på mig för att jag glömde att ringa dig o fråga om du ville följa med..:( I'm sooo sorry! Jaja, vi hörs snart? Pusss

2006-10-19 @ 13:30:43
Postat av: Sophia

smulan.... vart har du tagit vägen? Vi får hitta på något snart, bagels-frukost kanske? eller utekväll? eller film? eller promenad? whatever, bara nåt! har inte fått min emma-dos på läänge! Krams

2006-10-21 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0