The war between us

Förfärligt lång dag idag. Övernattning i Lund, sedan in till Malmö - en timme för tidig. Vidare kursstart, klassråd och rest på tentan. Sedan buss 174 till Staffanstorp, lite lektionsplanering och kopiering. Tillbaka till Malmö klockan fem för kvällsföreläsning från helvetet. Kutande till stationen, tåg mot Landets krona. Fyllo konverserade mig den första biten och påminnde mig tio gånger om att inte glömma att säga till när vi var i Lund. Han lukade förfärligt och hade tappat sin klocka. Väl hemma för trött för att skala potatis = skolmatsalskokning som kom halvvägs, sedan hopp hopp i skorna för att putta bil. Hem igen, fortsatt potatisprojekt, soffan, tv och here I am. Slut.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet en kille som kom från Staffanstorp.... han är smått galen....

2006-10-03 @ 23:09:16
URL: http://mmiixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är det dags igen va! Kom igen, har tråkigt. Så tråkigt att jag måste gå och röka. Haha, nu kan jag skylla på dig för att jag röker! "...a men det är för att Emma aldrig bloggar, jag får så tråkigt...." Pussokram

2006-10-06 @ 17:27:59
Postat av: Sophia

Det var jag! haha hejhej

2006-10-06 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0