1.64,5

http://www.youtube.com/watch?v=s2Fqiw5bPmo

Say no more! Kolleger försöker överrösta genom att sjunga någon jävla astronautlåt av någon medlem av den vidriga Wahlgrenfamiljen. Sunk!

För er fredag, för mig tisdag. Jag fick veta att vi tack vare Henry Ford har två dagars weekend då han var först med att ge sina arbetare lördagen fri någon gång på 40-talet. Det var antagligen Ellen som lärde mig det på sämsta sändningstid. Vände tv:n mot övre balkongdörren och fick bränna och intellektuell stimulans samtidigt. Härliga lediga dagar som nu är över. Nå. Så är också solskenet.

Nattsömnen störd av temperaturer som nattetid uppgår till härliga trettio grader i sovrummet. Myggen gläds åt öppna fönster, vi vrider oss förtvivlat i värmen.

Jag är just nu längst bland de arbetare som befinner sig i lokalen. 164,5 slår 157 och 161,5. Jag är LÄNGST! Fatta!

Jag tänker inte citera bajsdiskussionen som just nu förs här.

I natt fick jag ett fyllesms av Camilla där det stod "Yo! Vankas det efterfest?"
Vissa lever tydligen det vilda livet, andra arbetar. Hmpf. Hoppas du hittade dig en efterfest, Camillararing. Ligg nu relativt lågt tills Kräftkalaset - där vill vi ha all krut vet du!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är helt ok att inte kommentera. Det är förövrigt inte särskilt många som kommenterar min blogg, men ändå rätt många som läser.
Här är runt 20 grader men fint väder och jag är inte avundsjuk alls på 30 grader och eventuell åska. Jag är lite avundsjuk på alla som inte missar kräftskivan i Stora Hult. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg.

2007-08-10 @ 10:48:11
URL: http://option.blogg.se
Postat av: camilla

oj, skickade jag fyllemess till dej?! hade jag ingen aning om... lite väl långt att ta sig till landskrona från götet för en efterfest... ha ha, på lördag blir det ett jävla liv! jag ska vara fit for fight då, promise! kram

2007-08-13 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0