lördag med knepiga krysset, te och friidrottsrepris. Har trillat dit på%

DSC00907.JPG
lördag med knepiga krysset, te och friidrottsrepris. Har trillat dit på facebook trots att jag sagt att jag inte skulle. Men - internet hemma först om någon vecka skapar måttlig aktivitet. Coolt att se alla gamla rävar dock! Idag kommer anna hit, och vi ska spackla och måla och baka bagels. Dagens välgärning torde vara att jag åtta i morse cyklade till torget och köpte krondill åt en tanta. Trots ledighet! Tilläggas bör: efter restaurangbesök och någon öl slocknade undertecknad i fåtölj framför tv:n. Innan tio... Sådant är det då man jobbar. Men idag! Idag! Är jag enbart normalsnuvig och på puttrande humör. Joakim i malmö för att kika reda på en stray boyskofta åt mig. Ja, jag betalar ju, men han får leta upp den. Jag väntar ju som sagt dambesök. Ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0