Bigmouth

Åh, jag har blivit länkad! En trivial grej blir ett tjohoo och jag tackar Julia och länkar tillbaka. För att kunna hålla ordning på snokandet, alltså. Man kan inte vara nog så strukturerad. Gå och kika, en spännande och smart och väluppdaterad blogg med massor av bilder.

Jag gillar bloggar som uppdateras med tät frekvens. Alltså gillar jag inte min egen speciellt mycket. jag har trehundra bilder som jag ska lägga in. Men alltså, jag hinner ju inte, va. Jag efterlyser härmed uppdatering från samtliga på min kamratlista. Inkl. mig själv.

Lilla systern ska på studentbal, med andra ord kommer jag att åka ner till Lund i eftermiddag efter jobbet och kika på henne och hennes vackra klänning. Själv gick jag aldrig på någon studentbal. Det var för dyrt och för pretentiöst och jag var jävligt riot så jag bojkottade. Silkigt tyg har aldrig varit min grej. Men ja, mamma, jag lovar att ha snygg klänning när - om - jag gifter mig. Dock inte i guds hus, det vill jag lova. Men med Joakim, ja hemskt gärna.

I natt drömde jag att han dumpade mig, och det var ett jäkla projekt med bodelning och skivsamlingen blev det bråk om. Håhå. Ångest vid uppvaknande. Men han var kvar, och han verkade inte nämnvärt uppbrottsbenägen.

Är man vuxen eller är man vuxen, när man haft mailkontakt med mäklare och kommer att tillbringa senkvällen med att ansöka om lånelöfte? Förfrågan skadar icke. Lägenheten är fin som snus. Jag undrar för övrigt varifrån detta begrepp kommer. Jag gillar inte snus.

Nä, men alltså, jag kommer inte på hur man länkar. jag är en dummie.

Nu kommer snart Sophia. Hon ska jobba kvällen, det ska inte jag! Yeeeey!

Länka på det där viset kan jag tydligen i vilket fall. Nåja.

-

Jaaa, jag är ett geni, jag kom på det! JAG KOM PÅ DET! Sara får också en länk, fast på nåder. Kvinnan har nämligen inte uppdaterat på länge. Skäms!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag har uppdaterat! Det krävdes en begäran från dig och en uppryckning från min sida. Jag ska göra mitt bästa för att ge dig det bästa från händelserna i metropolen Fleninge i sommar. Puss!

2007-06-04 @ 15:49:14
URL: http://vergeetmijniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0