Close to nothing

Lite snuvigt, men vad fan. Det är måndag, åter till arbetet. Men - morgondagen ledig, det är guld.

Vi var på banken och tecknade lån, sen unnade vi oss klassikern vegetarisk varm baguette på Arimans. Jag älskar Arimans. Det är så sunk, så alternativpretentiöst, så prisvärt och så... hemma. Jag och vänner började hänga där då vi gick i sjunde klass. Då: pepparmyntste och blåbärspaj. Nu: fatöl och... blåbärspaj?

Det känns konstigt att flytta.

På fredag är det... midsommarafton? Säger eh och ojdå. Stora Hult blir det.

Intresseklubben antecknar?

God natt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vi får hoppas det. Jag får ge mig på den där styrketräningen igen annars. Jag säger såhär: revansch om ett par veckor! Förmodligen är jag ledig då ni tänkte ha lite kalas i stora hult. Jag hoppas i varje fall. Hörs snart, kram!!

2007-06-19 @ 10:28:36
URL: http://vergeetmijniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0