Dopad lök och sportig tupp

DSC00635.JPG 
Söta systern på bal. Okej, nu har jag kommit på hur man mms-ar bilder hit. Däremot vet jag inte hur man vänder dem. Telefonen vägrar göra det, nämligen. Nåja.

Idag är det fotboll. Det är även flaggdag. Jag gillar värmen för tillfället och hoppas kunna dricka öl i kväll. Uppsatskompletteringen kan göras i morgon. I morgon är även min sista jobbedag innan minisemestern - tio dagars ledigt! Tårtbakande, studenthurrande... hurra! hurra! hurra!

Nya skor? Ja tack! Men det blir inte så. I det här svitta vädret bör man gå barfota.

DSC00630.JPG

Vi skulle köpa lök. Men de belgiska monsterlökarna hamnade inte i vår korg. Vi var inte så sugna vid tanken på vad dessa lökar stoppat i sig för att bli sådär abnormt stora och svulstiga. Lökdoping! Skandalöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0