Hoppla!

DSC00732.JPG 

Igår fick jag rida på Camillas fina ponny. Idag går jag som en cowboy. Vad trodde jag? Jag har ju för tusan bara ridit en gång i hela mitt liv. Nå, det var roligt i alla fall! Jag fick trava! Eller, ja, hästen travade åt mig, jag skumpade med. Camilla ljög och sa att det såg stilgt ut.

Status: översvämning i källaren, nu är läget under kontroll men i går kväll var det oroligt. Fick försöka omorganisera i förrådet så att papplådor kom upp från golvet. Gick sådär. Luktade avlopp i hela huset. I tvättstugan vällde det upp brunt vatten ut golvbrunnen. Sweet.

I kväll är det derby. Må bästa lag vinna! Vi ska inte gå, vi kör tv4+sändningen istället. Men först ska jag till Helsingborg och köpa en stringhylla av en snäll tant. Om jag hittar dit, och om den är värd pengarna vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0