I am not the case

image183
Det artar sig, jag är dock inte i närheten av förra sommarens formkurva.

Rekommenderar ett besök på startracks hemsida och vidare deras jukebox. Där kan du lyssna på hela skivor direkt. Grejt! För du är väl inte en sån där som redan bränner ner och sysslar med sånt trams? Pi pi på dig i så fall.

Jäklar vad det regnar. Jag vet vem som borde gå och lägga sig, och vem som tyvärr inte gjort det än. Joakim är ledig i morgon, det är inte jag. Jag jobbar till två, sen näsan norrut och Stora Hult. Vi blir färre än väntat, det innebär mer mat, mer öl, mer... Tyvärr missar jag väl Davids första svenska midsommarstångsdans. Det hade annars varit en syn.

Det regnar. I kylen står 648 gram matjesill. Jag äter inte sill.

Det ösregnar!

Om en vecka drygt påbörjas projekt Järnvägsgatan. Vilket jobb...

Jag vill få tag på stringhyllor - kopior spelar ingen roll. Har du några som ligger och skräpar? Jag köper!

Ja, godnatt då va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0