...and the cheese fell down

Liksom min mor har jag aldrig kontanter på mig. Får jag tag på en sedel går den som upp i rök innan jag hinner blinka. Betala med en hundralapp och se växeln rinna mellan fingrarna. Då är kort ett bättre alternativ. Dessvärre finns det ett flertal näringsidkare som söker göra profit på detta. De tar både en och två, ibland tre kronor för besväret. Skäms!

Sicket i-landsproblem.

Spelar för övrigt i ett trevligt pokerrum. Det är nästan så att jag inte vill gå därifrån. Jag inser också att det är själva idén. Win some, loose plenty.

Jag somnade i söderläge, vaknade drygt en timme senare. Resultatet är en i ansiktet ilsket röd nyans snarare hemmahörande på en augustitillställning med mina likar än i en yrvaken marstäppa. Nå, solen värmer ljuvligt och livslusten återvänder.

Helgen! Wii-spelande! Riktigt roligt! En önskan om materiell tillökning, lightfrälst i virituell bowling. En publik ursäkt till blandningen Ozzy för nossmällen kan vara på sin plats. Tur att han tog det på rätt rätt. Jag regerade, dessutom. Eller vad säger Andreas om saken? Jag underskattades, hånades för broccoliarmar och det var nog någonting med brysselkål också? Men jag visade grabbarna var skåpet skulle stå! Ha! Revansch snart?

image160

... och jag är inte, som man skulle kunna tro, den blonda tvåan, det är Joakim. Hn vägreade trumpet att spela ifall han inte fick vara långhårig. Jag är den hårt solbrända ettan. Såklart!

Jobb i sommar; nio veckor med start den 18:e juni. Känns kanon, nästan två veckors jobb i juni betyder att jag nog klarar hyran i juli. Att Joakim dessutom fått jobb är hurra, hurra, hurra! Liksom att Sophia och jag blir kollegor hela sommaren.

Köpte ett par vans på tradera för 150 spänn. Värt.

Solen, du gör mig så lycklig!

Nu ska jag... vad ska jag? Läsa kurslitteratur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du har verkligen tagit ett kort på vinsten! Haha, du

2007-03-27 @ 14:33:58
Postat av: Sophia

oj då, nåt hände, hehe! fortsätter här:

ÄR bäst Emma! Och ozzy tycker ju att all beröring är mysig så han tog det nog inte så hårt. :)

Sommarn är given - du och jag, yatzy mot världen! Synd om J är pappaledig bara, är han det mån tro?

Pusss!

2007-03-27 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0