You should've come over

Det är en förbannad skitdag. Eller, rättare sagt, min utbildning, som jag betalar dyra pengar för, är skit och jag känner mig maktlös inför situationen.

Okej, nummer ett. Ej godkänd på uppsatsen. Fine, sånt händer, men när de som har språk som sjundeklassare får VG för att deras INNEHÅLL är bra får jag krupp. Vi hade inte med tillräckligt med referenser till kurslitteraturen utan hade för mycket egna åsikter. Hej, taxen i en liten ask. Men jävlar i min lilla låda, tänk och tyck inte så klarar du dig finfint = Malmö Högskolas motto.

Litteraturseminarium på samtlig kurs- och skönlitteratur på onsdag. Härligt, det är ju inte så att vi redan examinerat femtioelva av böckerna i uppsats och tenta? Jag grät på tåget, jag bölar nu, helvete vad jag inte orkar! JAG ORKAR INTE!

Jag gör inte det... jag hatar dessa dagar när luften är så jävla tung att andas, när allting arbetar för att förgöra mig.

Helvete.

Dessutom trodde jag att jag skulle hinna med stora hult i påsk. Lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0