och brann gjorde det, och glo var vi tvugna till. Metro påstod att n

DSC01173.JPG
och brann gjorde det, och glo var vi tvugna till. Metro påstod att nära tvåhundra fick evakueras. Right. Rätt siffra hälften. Nu är jag på väg hem efter en härlig arimanseftermiddag med galet mycket te och hjärtatslisk från han den tatuerade. Chinua achebe till sällskap och hej på dej till gamla bekanta. Jag är vansinnigt kär i stället, jag trivs och känner mig hemma och inser att det är tio år sedan vi började hänga där, jag och de gamla bekanta. Och ja. Nu åker jag till malmö om en timme. Nya, snygga mammalångkalsonger är införskaffade, pengarna jag fick av moster slut. Men hej, jag är tillfreds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0